Regulamin To Go

REGULAMIN GREEN LUNCH TO GO


Niniejszy regulamin ma zastosowanie do sprzedaży produktów za pośrednictwem strony
internetowej https://greenlunch.olsztyn.pl.


1. KTO MOŻE ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE
W celu złożenia zamówienia w aplikacji, Klient powinien spełniać następujące warunki

  • Być pracownikiem Michelin Polska Sp. z o.o.
  • Zalogować się na stronie https://greenlunch.olsztyn.pl.
  • Być osobą fizyczną kupującą produkty z przeznaczeniem na cele prywatne, tzn. na
    cele, które nie są bezpośrednio związane z prowadzoną przez daną osobę działalnością
    gospodarczą lub zawodową;
  • Posiadać ważną kartę debetową lub kredytową lub inny środek płatniczy
    umożliwiający dokonywanie płatności Przelewy24 w aplikacji Green Lunch To Go;
  • Zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu;
  • Klient wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail w związku ze złożonymi
    przez niego zamówieniami.

Green Lunch zastrzega prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie. Zamówienie Klienta
będzie podlegało postanowieniom regulaminu obowiązującym w chwili, w której Klient
złożył zamówienie.


2. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
Paczki można zamówić w aplikacji Green Lunch To Go przez stronę
https://greenlunch.olsztyn.pl.


3. ODBIÓR PACZEK
W wybranej restauracji Green Lunch w dni robocze od poniedziałku do piątku:
Restauracja Główna: 16.00-16.30
Restauracja MMS: 16.00-16.30
Restauracja Z2: 15.00-15.30


Jeżeli Klient przyjdzie do restauracji po wskazanych godzinach odbioru, restauracja może być
zamknięta.


Osoba zamawiająca chcąc odebrać paczkę zobowiązana jest przekazać obsłudze restauracji
numer zamówienia.W przypadku gdy Klient zamawia paczkę, a inny pracownik ją odbiera w restauracji,
wystarczy, że osoba odbierająca paczkę przekaże obsłudze numer zamówienia.


W przypadku nieodebrania paczki w dniu zamówienia obsługa restauracji przechowa paczkę
do godziny 10.00 dnia następnego. Po tym terminie odbiór paczki nie będzie możliwy.


Zalecamy, aby Klient zweryfikował zawartość produktów w momencie otrzymania paczki.


4. POTWIERDZENIE OTRZYMANIA ZAMÓWIENIA
Po zakupieniu paczki aplikacja wysyła potwierdzenie na wskazany adres e-mail.
Otrzymane potwierdzenie zamówienia zawiera numer zamówienia, które należy przekazać
obsłudze restauracji przy odbiorze paczki.


5. PRAWO DO ANULOWANIA ORAZ ZWROTU
Z uwagi na to, że produkty znajdujące się w paczkach mają bardzo krótki termin
przydatności do spożycia, Klientowi nie przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od
umowy dotyczącej produktów zawartej z restauracją.


6. CENA I ZAWARTOŚĆ PACZEK
Wszystkie ceny są wyrażone w walucie kraju, w którym restauracja się znajduje i zawierają
podatek VAT, ale mogą nie uwzględniać opłat administracyjnych z tytułu dokonywania
płatności internetowych, chyba że postanowiono inaczej.


Wszelkie opłaty dotyczące zamówienia oraz płatności zostaną wyliczone i przedstawione
Klientowi w chwili składania przez niego zamówienia.

  • Poniżej podane przykładowe zawartości paczek:
    Paczka mała – 9 zł
    np.: zestaw obiadowy + kanapka
    lub zestaw obiadowy + jogurt lub ciasto
  • Paczka średnia – 11 zł
    np.: 2 zestawy obiadowe
    lub zestaw obiadowy + kanapka + jogurt
    lub zestaw obiadowy + sałatka
  • Paczka duża – 13 zł
    np.: 2 zestawy obiadowe + sałatka
    lub 2 zestawy obiadowe + kanapka + jogurt lub ciasto

 

Asortyment i liczba paczek będą inne każdego dnia. W koszt paczki wliczone jest
opakowanie. Misją Green Lunch To Go jest ograniczenie marnotrawstwa żywności i jeżeli
restauracja nie posiada w danej chwili nadwyżki produktów, nie wystawia oferty w danym
dniu.


7. ZAPŁATA
Klient może zapłacić za pomocą metody płatności Przelewy24.


Po złożeniu przez Klienta zamówienia, kwota należności za produkty określona przez
restaurację zostaje autoryzowana lub zablokowana (w zależności od wybranej metody
płatności) na koncie Klienta. Cena zakupu zostanie ściągnięta z konta Klienta w chwili
zamówienia produktu.


Cena zakupu jest pobierana od Klienta na rachunek i w imieniu restauracji. Green Lunch
może zmienić, zmodyfikować lub zrestrukturyzować procedurę dokonywania płatności przez
Klientów, jeżeli uzna to za uzasadnione. Zmiana procedury dokonywania płatności nie będzie
naruszała praw Klientów nabytych w oparciu o procedurę dokonywania płatności przed
dokonaniem jej zmiany.


Platforma korzysta z dostawców usług płatniczych spełniających warunki standardu PCI
(Payment Card Industry), płatności są bezpieczne. Wszelkie płatności są dokonywane za
pomocą zaszyfrowanego połączenia internetowego.


Jeżeli transakcja Klienta zostanie odrzucona podczas dokonywania płatności za zamówienie,
Klient powinien zweryfikować, czy podał prawidłowe dane.


8. REKLAMACJE
Jeżeli Klient będzie niezadowolony z usługi lub produktów, Klient może zgłosić reklamacje
w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia przez stronę
https://greenlunch.olsztyn.pl/rozliczenia.


Podczas składania reklamacji Klient powinien podać wymagane dane i informacje dotyczące
produktów/usługi oraz przyczynę złożenia reklamacji. Po otrzymaniu reklamacji restauracja
udzieli Klientowi odpowiedzi w ciągu czternastu dni.


9. ALERGENY
Alergeny dostępne są u obsługi restauracji.

 

10. DANE KONTAKTOWE GREEN LUNCH TO GO


Adres mail: olsztyn@greenlunch.olsztyn.pl


Magdalena Wnuk, menedżer Green Lunch


Tel. 795 518 222